La Casa De Dinero - VR mini Escape Game
Ben je op zoek naar leuk vermaak gedurende een 3-gangen diner? Dan is dit de perfecte combinatie.
La Casa de Dinero is gebaseerd op het intrigerende verhaal van de populaire Netflix serie La Casa de Papel. Laat je begeleiden door onze El Professor en plan de overval op de Rijksmunt zorgvuldig. Teamwork en communicatie is hierin de key!
Ook los te boeken bij Noordkade Uitjes.
Wanneer je vastloopt kan je hieronder per level zien welke stappen je moet doornemen of uiteindelijk, wat de oplossing van de puzzel is.
Level 1; Klaslokaal; Tip 1
Open alle Luxaflex voor de ramen. Achter elk raam is een symbool en een bepaalde kleur te zien. Gebruik de juiste bijlage om een code te vormen.
Level 1; Klaslokaal; Tip 2
De code die je hebt gemaakt moet je gebruiken om de kluis in het middelste lockertje achter in de klas te openen.
Level 1; Klaslokaal; Tip 3
De code voor de kluis in de middelste locker achter in de klas is 1337.
Level 1; Klaslokaal; Tip 4
Er zijn verschillende briefjes te vinden waarvan je de nummers moet opschrijven!
Level 1; Klaslokaal; Tip 5
In de linker locker zijn nummers te vinden. Rechts op de tafel zijn nummers te vinden. Het telefoonnummer van de professor met één ontbrekend cijfer vind je in de middelste locker.
Level 1; Klaslokaal; Tip 6
De cijfers die je op moet schrijven zijn:
2, 6, 12, 16
Level 1; Klaslokaal; Tip 7
Onthoud ten alle tijden de kleur Geel!
"Remember the color yellow when you fuck up."
Level 1; Klaslokaal; wereldkaart, tip 1
Plaats de mensen op de juiste plek, door de paspoorten te gebruiken.
Level 1; Klaslokaal; wereldkaart, tip 2
Als je de juiste mensen op het bord plaatst ontstaat het cijfer 3.
Level 1; Klaslokaal; wereldkaart, tip 3
Je kan nu de professor bellen met het cijfer 3 op de ontbrekende plaats.
Level 1; Klaslokaal; wereldkaart, tip 4
Bel de professor op het nummer 0651134625.
Hij geeft je een code om uit het klaslokaal te gaan.
Level 1; Klaslokaal; wereldkaart, tip 5
De code voor de deur uit het klaslokaal is 9177.
Level 2; Muntgebouw; tip 1
Schiet alle mensen neer die niet volgens de juiste dresscode zijn gekleed door de bijlage te gebruiken.
Level 2; Muntgebouw; tip 2
De mensen die je neer moet schieten: Geel pak; blauw geweer; blauwe schoenen; verkeerde masker (achter je); Snor andersom (links van je).
Level 2; Muntgebouw; tip 3
De telefoons gaan af in een bepaalde volgorde. Gebruik de handgeschreven bijlage van El Professor.
Level 2; Muntgebouw; tip 4
De juiste naam die uit de puzzel komt is Marco.
Level 3; De kluis; Tip 1
Gebruik de bijlage, zet de wielen op de juiste positie.
Level 3; De kluis; tip 2
Oplossing kluis: Groot wiel (net op 4 uur); Medium wiel (3 uur); Klein wiel (3 uur).
Level 3; De kluis; tip 3
Maak de schroeven los, gebruik de bijlage en de nummers die je in level 1 hebt opgeschreven.
Level 3; De kluis; tip 4
Maak de schroeven los, bovenin links in het midden (2); Bovenin rechts boven (6), Onderaan rechts onderin (12 en 16).
Level 3; De kluis; tip 5
Plaats de TNT zoals te zien is op de placemat.
Level 4; Ontsnappen; tip 1
Je moest de kleur geel onthouden in level 1!
Level 4; Ontsnappen; tip 2
Als het alarm afgaat moet je de gele draad knippen.
Level 4; Ontsnappen; tip 3
Graaf op de juiste plaats zoals staat beschreven in de bijlage.
Level 5; Metro; Tip 1
Je startpunt is Republica Argentina, je eindpunt is Parque Europa.
Level 5; Metro; Tip 2
Kijk naar de kleuren die je nodig hebt om van punt A (Republica Argentinia) naar punt B (Parque Europa) te moeten gaan.
Level 5; Metro; Tip 3
Juiste route:
Grijs (links); Paars (midden); Rood (rechts); Rood (midden); Wit (midden); Blauw (links); Blauw (rechts); Groen (links)
Level 5; Metro; Tip 4
Eindcode: 3682